Päringud ja tellimused
Klient saab teha pakkumise päringu meie kodulehel. Pakkumise päringut võib vastu võtta ka muudel viisidel. Päringu korvi saab saata ainult siis, kui klient sisestab kõik nõutud andmed. Pakkumise päringu alusel saadame pakkumise, kus selguvad toodete hinnad. Kui klient pakkumise kinnitab, siis tekib ettevõtte ja kliendi vahael müügileping. E.Ahlström Baltics OÜ-l on õigus avada kliendisuhe kliendi poolt saadud andmete alusel. Kliendinumbri avamine eeldab, et ettevõttel on tegevus- ja tarneaadress Eestis ja ta on kantud Äriregistrisse.
Tellimuste tarne
Müüja tarnib tellitud tooted kliendi poolt edastatud tarneaadressile argipäevadel kella 8,30-17,00 vahemikus, juhul kui ei ole kokku lepitud teisiti. Eeldatav tarneaeg on 4-7 tööpäeva, aga see võib olla pikem. Transporditasu määratakse tellimuse kohaselt ja see lisaakse hinnale koos tellimuse kinnitusega. Laosaldot ületavad tellimused ja tehasetoodete tellimused tarnib müüja kohe, kui need saabuvad lattu. E.Ahlström Baltics OÜ tarnib tooteid Eestis ja Lätis.
Hinnad
Hinnad on toodud müügipakkumises. Kõikidele hindadele lisandub käibemaks 20%.
Märkused
Klient peab kontrollima kauba vastuvõtmisel kvaliteeti ja toodete koguselist vastavust saatelehele või arvele.
Force Majeur
Streik, tulekahju, seadmete rike, tooraine puudus või muu müüjast sõltumatu selline takistus vabastab müüja kinni pidamast kokkulepitud tarneajast. Müüjal ei ole kohustust kompenseerida kliendi kahjusid, mis on sellisest olukorrast tingitud.
Omanikuõigus ja vastutus
Kaup läheb kliendi omandusse siis, kui selle eest on makstud. Vastutus kauba rikkumise eest siirdub kliendile kauba üleandmise hetkel.
Vaidlused
Müüja ja kliendi vahelised eriarvamused lahendatakse Harju Maakohtus.
Andmekaitse
E.Ahlström Group OY tagab kliendi isikuandmete töötlemise kooskõlas kehtivate õigusaktide ja GDPR-iga.
Kontaktandmed
E.Ahlström Baltics OÜ kontakttelefon on +372 650 3897 ja e-post [email protected]
Oleme avatud tööpäeviti 8,30-17,00